Webinář Jak na náročné chování žáků – 19. 11. 2025

Webinář Jak na náročné chování žáků – 19. 11. 2025

Jak na náročné chování žáků

Webinář: 19. 11. 2025 | 15:30–18:00
Cena: 490 Kč / osoba
Balíček: Webinář 19. 11. 2025 + kazuistické setkání 26. 11. 2025 | 740 Kč / osoba
Platforma: ZOOM

👉 Přihlásit se pouze na webinář

👉 Přihlásit se na balíček (webinář + kazuistické setkání)

Náročné chování žáků může rozkolísat i dobře fungující třídu. Zapomínání pomůcek, vyrušování, neplnění pokynů, odmítání asistenta nebo agresivita – někdy stačí jediný žák, aby se výuka změnila v boj o pozornost. A když je takových dětí víc, tlak na učitele výrazně roste.

Webinář nabídne praktické strategie, jak tyto situace zvládat účinně a s nadhledem. Zaměříme se na každodenní práci učitele i spolupráci celého týmu.

Co si z webináře odnesete:

  • jak pracovat s každodenní zpětnou vazbou,

  • jak nastavovat dohody se žáky,

  • jak dlouhodobě spolupracovat a kdy využít individuální výchovný plán (a jak ho pojmout smysluplně),

  • jak poskytovat podporu a přitom ponechat zodpovědnost na žácích,

  • kdy a jak komunikovat s rodiči žáků s náročným chováním,

  • kdy si říct o pomoc a na koho se obrátit,

  • jak mohou pedagogové působit jednotně.

Webinářem vás provede Julie Mastná, zkušená lektorka a odborná garantka organizace Jules a Jim. Cílem je podpořit vyučující, aby se při práci s náročnými žáky cítili jistěji, efektivněji a s menší zátěží.

Pro koho je kurz určen:

Pro vyučující, metodiky/čky prevence, výchovné poradce/kyně, školní psychology/žky, asistenty/ky, vychovatele/ky a vedení škol. Pro všechny, kteří chtějí najít funkční způsoby, jak pracovat s těmi, kteří narušují výuku nebo atmosféru třídy.

Po absolvování webináře obdrží účastníci osvědčení v délce 3 vyučovacích hodin.
Všem přihlášeným bude zpřístupněn také záznam webináře po dobu 7 dnů.
Odkaz pro připojení na ZOOM zašleme e-mailem po uhrazení webináře.

👉 Závaznou přihlášku na webinář najdete ZDE


Kazuistické setkání – součást balíčku k webináři „Jak na náročné chování žáků“

Termín: 26. 11. 2025 | 15:30–17:00 (18:00 podle počtu účastníků)
Poznámka: Toto setkání je přístupné pouze účastníkům, kteří si zakoupí balíček (webinář + kazuistické setkání).

Kazuistické setkání navazuje přímo na webinář a umožňuje probrat konkrétní situace z praxe. žete přijít s vlastní dlouhodobou nebo aktuální situací, kterou společně rozebereme a následně navrhneme, jaké kroky mohou vést k žádoucí změně. Můžete se také jen přijít inspirovat příběhy z ostatních škol, zapojit se do diskuze nebo jen poslouchat a odnést si konkrétní doporučení do své praxe. Oproti webináři získáte možnost rozebrat krok za krokem a také konkrétní věty, které (ne)pomáhají přiblížit se žádoucí změně.

Z kazuistického setkání nepořizujeme záznam, abychom nenarušovali bezpečné a podpůrné prostředí, které je klíčové pro možnost sdílení situací z jednotlivých škol. Setkání se řídí principy, z nichž klíčové jsou, že každý mluví sám za sebe a každý si odnáší pouze konkrétní doporučené postupy, nikoli příběhy.

Účastníci balíčku (webinář + kazuistické setkání) obdrží osvědčení v délce 5–6 vyučovacích hodin podle délky setkání.

👉 Závaznou přihlášku na webinář a návazné setkání najdete ZDE

Pomůžeme vám s financováním DVPP

Pomůžeme vám s financováním DVPP

Uspěli jsme v letošním grantovém řízení MŠMT s projektem zaměřeným na vzdělávání pedagogů a dospělých, a díky tomu vám teď můžeme nabídnout financování vašich vzdělávacích a rozvojových aktivit v oblasti primární prevence pro celé pedagogické sbory!

Pro koho je tato nabídka?

Zbystřete, pokud se vaše škola nachází v některé z těchto situací:

  • Nezískali jste dostatek dotací: Žádali jste o dotaci na DVPP, konzultace, mentoring nebo intervize, ale nezískali jste dostatek prostředků, nebo vůbec žádné.
  • Chcete rozšířit stávající vzdělávání: Máte sice prostředky na DVPP, ale rádi byste své pedagogy vzdělávali v dalším tématu, nebo doplnili jejich rozvoj o systematickou a dlouhodobou práci.
  • Hledáte komplexní podporu: Máte obecný zájem o komplexnější podporu vzdělávání svých pedagogů a chtěli byste si složit kompletní program z DVPP, mentoringu, konzultací a intervizí pedagogických sborů.

Co pro vás můžeme z grantu financovat?
V rámci této dotace můžeme pokrýt – s minimálními náklady z Vaší strany – následující služby:

  • 1x DVPP
  • 6 hodin mentoringu
  • 6 hodin konzultací
  • 2x intervize pedagogických sborů

Některé služby je možné realizovat jen prezenčně, některé ale i online, například mentoring a konzultace.

Jak postupovat a co si připravit?
Pro usnadnění celého procesu jsme pro vás připravili jednoduchý postup:

  • Pokud jste nezískali dostatečné prostředky: Jednoduše nás kontaktujte a připravte si informaci o tom, o jaký typ vzdělávání máte zájem a jaké prostředky máte k dispozici.
  • Pokud chcete navazovat na už existující vzdělávání: Dejte nám vědět, jaký typ vzdělávání už máte zafinancovaný a o které další služby byste ho chtěli rozšířit. Pokud nemáte jasnou představu, nevadí – i tak nás kontaktujte, rádi vám poradíme!
  • Pokud máte zájem o komplexní podporu škol: Kontaktujte nás s přibližnou představou, jakým směrem byste chtěli pedagogický sbor rozvíjet. Společně s našimi pracovníky pak připravíme komplexní plán vzdělávání. U tohoto programu můžeme pokrýt 70 % hodnoty objednávky; zbylých 30 % nákladů je třeba pokrýt z jiných zdrojů vaší školy.

Důležité informace a termíny
Nečekejte! Tato nabídka platí do vyčerpání prostředků v grantové žádosti.
Podmínkou je se s námi ohledně realizace spojit do konce listopadu 2025.

Se všemi poptávkami se můžete obracet na koordinátorku vzdělávání pedagogů Jules a Jim Zuzanu Pasekovou.

E-mail: zuzana.pasekova@julesajim.cz
Tel. číslo: 774 363 861

Věříme, že tímto projektem snížíme „přístupový práh“ škol ke komplexní podpoře v oblasti primární prevence a péče o duševní zdraví. Neváhejte a napište nám!

Komplexní vzdělávání pro třídní vyučující za lepší cenu? Máme pro vás balíčky kurzů

Komplexní vzdělávání pro třídní vyučující za lepší cenu? Máme pro vás balíčky kurzů

S novým školním rokem 2025/2026 přichází Jules a Jim s výhodnou nabídkou kurzů pro třídní vyučující. Připravili jsme tematické balíčky jak pro začínající, tak i pokročilejší vyučující.

Role třídních vyučujících vyžaduje široký záběr znalostí a dovedností a vy už nemusíte hledat, co všechno potřebujete znát a vědět, abyste si poradili v každé situaci. Jules a Jim pro vás připravil balíčky kurzů, které vám poskytnou ucelený přehled za lepší cenu.


Jak balíčky fungují?

Jules a Jim nabízí dva balíčky po čtyřech kurzech. Z každého balíčku si můžete vybrat 2 až 4 kurzy podle svého výběru. Čím víc si jich objednáte, tím víc budete vědět a tím víc i ušetříte. 

Hlavní výhodou balíčků je výrazná sleva, díky které je pro vás komplexní vzdělávání dostupnější.

Pokud se vám hodí jen jeden, objednat si ho můžete také. V nabídce jsou všechny i jednotlivě, jen bude za vyšší cenu. Všechny najdete na našem webu v sekci Otevřené kurzy.  

Balíčky jsou určené pro třídní vyučující, využít je ale může kdokoliv.


Obsah balíčků a termíny kurzů

  1. Balíček kurzů pro pokročilejší třídní vyučující 

Tato sada je ideální pro ty, kteří chtějí jít do hloubky a porozumět třídnímu klimatu a dynamice:

25. 9. Skupinová dynamika aneb co se děje v mé třídě

31.10. Různé styly vedení a podpora sebeřízení skupiny

11. 11. Diagnostika třídního klimatu aneb číst ve třídě mezi řádky

4. 12. Intervence do třídního klimatu

Přihlašovací formulář k Balíčku kurzů pro pokročilejší třídní vyučující najdete zde

 

  1. Balíček kurzů pro třídní vyučující 

Tento balíček vám poskytne pevné základy a praktické nástroje pro řešení každodenních výzev:

26. 9. Dovednosti třídních vyučujících aneb v třídnictví jako ryba ve vodě

10. 10. Pravidla a práce s nimi aneb aby nám pravidla dobře sloužila

13. 11 Šikana – identifikace a prevence

10. 12. Jak začlenit dítě na okraji

 

Přihlašovací formulář k Balíčku kurzů pro třídní vyučující najdete zde

Časová dotace všech kurzů je 8 vyučovacích hodin a jsou vždy od 9 do 16,30 hodin s pauzou na oběd většinou v sídle Jules a Jim na Praze 2.   


Ceny balíčků 

  • 2 kurzy: 2 900 Kč (ušetříte 500 Kč)
  • 3 kurzy: 4 400 Kč (ušetříte 700 Kč)
  • 4 kurzy: 5 800 Kč (ušetříte 1 000 Kč)

 

Obsah jednotlivých kurzů

 

1. Balíček kurzů pro pokročilejší třídní vyučující

1/ Skupinová dynamika aneb co se děje v mé třídě

Porozumějte tomu, co se děje ve školní třídě! V kurzu Jules a Jim Skupinová dynamika aneb co se děje v mé třídě se dozvíte, jak funguje skupinová dynamika v celé své komplexnosti. Zjistíte, jak „vypadá“ zdravá třída a co ovlivňuje její klima. Nebo jak spolu souvisí zážitková pedagogika, týmová aktivita, reflexe a vztah k teorii, jak je ovlivňována motivace dětí a jejich sebeřízení a jak do systému třídy vstupuje role pedagoga/žky. Osvojíte si principy vedení třídy a leadershipu a naučíte se pracovat s indikátory zdravého kolektivu. Kurz nabídne prostor pro kazuistiky a intervizní formou i možnost sdílení příkladů dobré praxe či případů práce s náročným kolektivem.

2/ Různé styly vedení a podpora sebeřízení skupiny

Chcete vést třídu s lehkostí a budovat autoritu, která vychází z respektu, ne ze strachu? V tomto kurzu Jules a Jim se dozvíte, jaké existují styly vedení a kdy je vhodné každý z nich použít. V konkrétních situacích si pak každý styl vedení také vyzkoušíte. Naučíte se, jak si vybudovat a udržet autoritu s využitím různorodých stylů vedení a získané dovednosti potom společně propojíme s teorií sebeřízení skupiny. Dozvíte se, jaký je rozdíl mezi pojetím Kena Blancharda a Kurta Lewina.

Kurz se bude věnovat i autoregulaci a regulaci skupiny, tomu, jaké jsou fáze vývoje skupiny a jak se skupinou s ohledem na tyto principy pracovat. Vyjasníte si, jak měnit práci s pravidly, naučíte se využívat konkrétní věty a konkrétní postupy, které vedou ke zkompetentnění skupiny. Nacvičíte si jednotlivé techniky, například jak čekat, až se třída ztiší, rozbor dané situace, zavedení “mluvícího předmětu” atp. Naučíte se rozdíl mezi kontrolou a pomocí, jak funguje trojúhelník závislostních vztahů a jak spolu souvisejí pojmy péče a manipulace. Zážitkovým rámcem kurzu je metodické následování představy “deváťáka” nebo spokojeného člověka v demokratickém zřízení. Důležitou náplní kurzu i mapování možností, jak vás podpořit v předávání zodpovědnosti žactvu a jeho uschopňování a v pojmenování překážek, které se mohou v tomto procesu objevit. Kurz je kombinací teorie a praktického nácviku, objeví se v něm rolová hra, natáčení videí a jejich rozbor.

3/ Diagnostika třídního klimatu aneb číst ve třídě mezi řádky

Osvojte si základní metody a principy pozorování a screeningu třídního klimatu! V kurzu Diagnostika třídního klimatu aneb číst ve třídě mezi řádky od Jules a Jim se dozvíte, jaké metody lze využít pro vaše potřeby a potřeby vaší třídy.

Zjistíte, jaká jsou rizika některých dotazníkových metod a jaký je rozdíl mezi sociometrií a dotazníkem využívaným při šetření šikany. Seznámíte se s mapovacími aktivitami, naučíte se rozlišovat, čeho si ve skupině všímat, a osvojíte si zásady observace. Zvědomíte si také, jak nakládat se sběrem informací od rodičů. Vyjasníte si, co v rámci diagnostiky nedělat, jak nastavit a udržet bezpečí ve skupině a jak vést individuální rozhovor.

4/ Intervence do třídního klimatu

Chcete se naučit efektivně facilitovat diskuze a vést intervizi ve třídě? Tento kurz prohloubí vaše dovednosti v práci se třídou. Seznámíte se s PBIS pyramidou, navážete na principy budování zdravého klimatu a naučíte se individualizovat v rámci skupiny. Kurz je založen na teoretickém rámci intervence a facilitace. Propojíte teorii s praxí a osvojíte si nástroje jako je moderace, přerámování, „Já“ forma vs. „My“ forma, mentorování třídy, práce „tady a teď“, intervize a aktivní naslouchání. Dále si zmapujete, jaké postupy můžete využít v rámci své školy, a naučíte se, jaké kroky podniknout při náročných situacích. Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí prohloubit své dovednosti v oblasti vedení a podpory třídního kolektivu.

2. Balíček kurzů pro třídní vyučující 

1/ Dovednosti třídních vyučujících aneb v třídnictví jako ryba ve vodě

Naučte se ovládat klíčové dovednosti, které vám pomohou zvládat roli třídních vyučujících s lehkostí. V tomto kurzu si osvojíte dovednosti pro vedení třídy. Kurz se zaměřuje na praktický nácvik a nabízí hlubší pochopení každodenních situací, se kterými se potýkáte. Naučíte se techniku aktivního naslouchání, jak vést reflexi a poskytovat konstruktivní zpětnou vazbu. Procvičíte si moderování diskuzí, efektivní práci s konflikty a dozvíte se, jak na nastavení zdravých hranic. Kurz se dotkne také specifických situací: naučíte se, jak reagovat na stížnosti kolegů i na stížnosti žáků na jiného vyučujícího. Nedílnou součástí je i nácvik reakcí na osobní útoky ze strany dětí. Díky intenzivnímu školení si tyto dovednosti vyzkoušíte v praxi a budete se cítit jistější.

2/ Pravidla a práce s nimi aneb aby nám pravidla dobře sloužila

Naučte se vytvářet pravidla třídního kolektivu, která mu skutečně pomáhají – podporují pozitivní klima, místo aby ho narušovala. V tomto kurzu Jules a Jim zjistíte, jak pravidla zavádět a jak je s dětmi „žít“. Zjistíte, jak rozlišovat mezi různými typy pravidel (třídními, školními, apod.) a jak je vhodně formulovat pro různé věkové skupiny, s ohledem na jejich vývojové potřeby. Naučíte se také, jak pracovat s emocemi, když pravidla nefungují, a jak reagovat, když jsou porušována. Budeme se věnovat pedagogické důslednosti a ukážeme si, jak nastavovat následky, aby nebyly destruktivní. Kurz vám pomůže vyhnout se rigiditě a ukáže, jak pravidla spojit s krizovým plánem školy.

3/ Šikana – identifikace a prevence

Naučte se vytvářet pravidla třídního kolektivu, která mu skutečně pomáhají – podporují pozitivní klima, místo aby ho narušovala. V tomto kurzu Jules a Jim zjistíte, jak pravidla zavádět a jak je s dětmi „žít“. Zjistíte, jak rozlišovat mezi různými typy pravidel (třídními, školními, apod.) a jak je vhodně formulovat pro různé věkové skupiny, s ohledem na jejich vývojové potřeby. Naučíte se také, jak pracovat s emocemi, když pravidla nefungují, a jak reagovat, když jsou porušována. Budeme se věnovat pedagogické důslednosti a ukážeme si, jak nastavovat následky, aby nebyly destruktivní. Kurz vám pomůže vyhnout se rigiditě a ukáže, jak pravidla spojit s krizovým plánem školy.

4/ Jak začlenit dítě na okraji

Chcete vědět, jak účinně pomoci dětem, které stojí stranou? V tomto kurzu se dozvíte, jak efektivně zmapovat situaci takového dítěte a jak pracovat s dynamikou celé skupiny, abyste dokázali „číst“ v potřebách všech. Kurz vám pomůže pochopit, jaké důvody mohou stát za vyloučením dítěte – ať už na straně jeho osobnosti, rodinného či sociálního zázemí. Osvojíte si principy a nástroje, které vám usnadní práci s odlišností a podpoří začlenění dětí. Konkrétně se zaměříme na různé podpůrné mechanismy, individuální práci, podpůrný plán, na podoby intervence do třídního kolektivu a na práci s pravidly ve skupině. Dále si ukážeme, jaké jsou možnosti externí podpory, na kterou se můžete v případě potřeby obrátit. Kurz vás provede celým procesem začleňování, od pozorování až po aktivní intervenci, a připraví vás na práci s jakoukoli skupinou.


Líbí se vám nabídka balíčků? Přihlaste se! 

Přihlašovací formulář k Balíčku kurzů pro pokročilejší třídní vyučující najdete zde

Přihlašovací formulář k Balíčku kurzů pro třídní vyučující najdete zde

Pro více informací k obsahu balíčků a kurzů pište na e-mail zuzana.pasekova@julesajim.cz, kvůli administraci na adela.lukasevic@julesajim.cz.   

Kurz Šikana – šetření a řešení – 25.11.

Kurz Šikana – šetření a řešení – 25.11.

Pokročilý kurz pro metodiky prevence, poradenské pracovníky a vedení škol

Naučte se vést šetření šikany a volit správné postupy řešení tak, abyste dokázali jednat s jistotou a rozvahou i v těch nejnáročnějších situacích.

Šikana patří mezi nejobtížnější problémy, se kterými se škola může setkat. Každý případ vyžaduje citlivý, ale zároveň rozhodný přístup. Tento kurz vám poskytne jasný rámec, konkrétní kroky a praktické nástroje, které vám pomohou zvládnout i ty nejtěžší situace.

Obsah kurzu

  • Základní postup při řešení šikany
  • Postup šetření v případě, že jde o počáteční stádia šikanování
  • Postup šetření v případě, že jde o projev pokročilé a nestandardní šikany
  • Specifika pro prevenci a řešení šikany zaměřené na učitele
  • Krizový plán pro řešení šikany, kde je vyučující v roli agresora

Pro koho je kurz určen?

Tento kurz navazuje na základní školení prevence a identifikace šikany. Je proto vhodný především pro ty, kdo už mají s prevencí zkušenosti a chtějí získat pokročilé kompetence.

 

Lektorující:  MgA. Matyáš Grimmich, Mgr. Daniela Sejpalová

Termín: 25. 11. 2025 od 8:15 do 15:45 (s pauzou na oběd)

Místo: Jules a Jim, Krkonošská 1534/6, Praha 2 – Vinohrady

Cena za kurz v délce 8 vyučovacích hodin: 1700 Kč za osobu

Po kurzu obdrží účastníci osvědčení o jeho absolvování.

 

👉 Přihlaste se a naučte se vytvářet pravidla, která pomáhají! Formulář najdete zde. 👈

 

☎️ V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu kurzy@julesajim.cz nebo na tel. čísle: 732 174 824

Abychom umožnili účast co největšímu počtu škol, můžeme z jedné školy přijmout maximálně tři účastníky na akci. Pokud máte zájem pracovat s tématem napříč pedagogickým sborem, napište nám. Rádi s vámi najdeme vhodné řešení!

Kurz Intervence a facilitace do třídního klimatu aneb jak řídit náročnou diskuzi – 4.12.

Kurz Intervence a facilitace do třídního klimatu aneb jak řídit náročnou diskuzi – 4.12.

Naučte efektivně facilitovat diskuze a vést intervizi ve třídě!

Tento kurz prohloubí vaše dovednosti v práci se třídou. Kurz je založen na teoretickém rámci intervence a facilitace. 

  • Seznámíte se s PBIS pyramidou, navážete na principy budování zdravého klimatu a naučíte se individualizovat v rámci skupiny. 
  • Propojíte teorii s praxí a osvojíte si nástroje jako je moderace, přerámování, „Já“ forma vs. „My“ forma, mentorování třídy, práce „tady a teď“, intervize a aktivní naslouchání. 
  • Dále si zmapujete, jaké postupy můžete využít v rámci své školy, a naučíte se, jaké kroky podniknout při náročných situacích. 

Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí prohloubit své dovednosti v oblasti vedení a podpory třídního kolektivu.

Lektorující: MgA. Matyáš Grimmich, Mgr. Zuzana Paseková

📅Termín: 4. 12. 2025 od 9:00 do 16:30 (s pauzou na oběd)

📍Místo: Jules a Jim, Krkonošská 1534/6, Praha 2 – Vinohrady

👛Cena za kurz v délce 8 vyučovacích hodin: 1700 Kč za osobu

📜 Po kurzu obdrží účastníci osvědčení o jeho absolvování.

👉 Přihlaste se a naučte se efektivně facilitovat. Formulář najdete zde. 👈 

🎁Tento kurz si můžete pořídit levněji, pokud si ho koupíte spolu s dalším kurzem v balíčku pro pokročilé třídní vyučující. Tento je k dispozici se slevou v balíčku s kurzy:

Skupinová dynamika aneb co se děje v mé třídě (25.9.)

Různé styly vedení a podpora sebeřízení skupiny (31.10.) 

Diagnostika třídního klimatu aneb číst ve třídě mezi řádky (11.11.)

Balíček vám pomůže ušetřit až 1000 Kč. Více o balíčcích se dozvíte zde.

 

☎️ V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu kurzy@julesajim.cz nebo na tel. čísle: 732 174 824

Abychom umožnili účast co největšímu počtu škol, můžeme z jedné školy přijmout maximálně tři účastníky na akci. Pokud máte zájem pracovat s tématem napříč pedagogickým sborem, napište nám. Rádi s vámi najdeme vhodné řešení!

Kurz Jak začlenit dítě na okraji – 10.12.

Kurz Jak začlenit dítě na okraji – 10.12.

Naučte se, jak účinně pomoci dětem, které stojí stranou! 

V tomto kurzu se dozvíte, jak efektivně zmapovat situaci takového dítěte a jak pracovat s dynamikou celé skupiny, abyste dokázali „číst“ v potřebách všech. Kurz vám pomůže pochopit, jaké důvody mohou stát za vyloučením dítěte – ať už na straně jeho osobnosti, rodinného či sociálního zázemí. 

  • Osvojíte si principy a nástroje, které vám usnadní práci s odlišností a podpoří začlenění dětí. 
  • Zaměříme se na různé podpůrné mechanismy, individuální práci, podpůrný plán, na podoby intervence do třídního kolektivu a na práci s pravidly ve skupině. 
  • Dále si ukážeme, jaké jsou možnosti externí podpory, na kterou se můžete v případě potřeby obrátit. 

Kurz vás provede celým procesem začleňování, od pozorování až po aktivní intervenci, a připraví vás na práci s jakoukoli skupinou.

Lektorující:  Mgr. Zuzana Paseková, Mgr. Markéta Borovcová

📅Termín: 10. 12. 2025  od 9:00 do 16:30 (s pauzou na oběd)

📍Místo: Jules a Jim, Krkonošská 1534/6, Praha 2 – Vinohrady

👛Cena za kurz v délce 8 vyučovacích hodin: 1700 Kč za osobu

📜 Po kurzu obdrží účastníci osvědčení o jeho absolvování.

👉 Přihlaste se a naučte se podpořit vyčleněné děti! Formulář najdete zde. 👈 

🎁Tento kurz si můžete pořídit levněji, pokud si ho koupíte spolu s dalším kurzem v balíčku pro třídní vyučující. Tento je k dispozici se slevou v balíčku s kurzy:

Pravidla a práce s nimi aneb aby nám pravidla dobře sloužila (10.10.) 

Šikana – identifikace a prevence (13.11.) 

Dovednosti třídních vyučujících aneb v třídnictví jako ryba ve vodě (26.9.) 

Balíček vám pomůže ušetřit až 1000 Kč. Více o balíčcích se dozvíte zde.

 

☎️ V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu kurzy@julesajim.cz nebo na tel. čísle: 732 174 824

Abychom umožnili účast co největšímu počtu škol, můžeme z jedné školy přijmout maximálně tři účastníky na akci. Pokud máte zájem pracovat s tématem napříč pedagogickým sborem, napište nám. Rádi s vámi najdeme vhodné řešení!

Miliardy z OP JAK čekají na využití: Na jaké programy Jules a Jim je můžete čerpat?

Miliardy z OP JAK čekají na využití: Na jaké programy Jules a Jim je můžete čerpat?

Řešíte každoročně problém s financováním preventivních programů pro žáky? Nevíte, z čeho uhradit tak moc důležité vzdělávání pedagogů v oblasti prevence? Rádi byste dopřáli svému sboru vzdělávací seminář či webinář? 

Až do konce září můžete žádat o finanční podporu z operačního programu OP JAK. I když je možné žádat už půl roku, stále je k dispozici většina nabízených financí. Z 4,5 miliard korun pro základní školy se zatím vyčerpala jen miliarda (k 26.2. 2025). Možná protože se o tomto zdroji málo ví. A to bychom rádi změnili. Protože jde o peníze, kterými lze financovat další vzdělávání dětí i pedagogického personálu. Oslovte s tímto tipem vedení své školy. Času je ještě dost.

Jaké šablony lze použít? 

Nabídka prostředků OP JAK se liší pro základní a střední školství, rozdíl je i v termínech, na podání žádostí pro SŠ je víc času.

 Základní školy mohou žádat v následujících oblastech: 

  • Personální podpora (školní asistent ZŠ, dvojjazyčný asistent ZŠ, kariérový poradce ZŠ)
  • Osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání ZŠ (vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ)
  • Podpora vzdělávání žáků v ZŠ (Inovativní vzdělávání žáků v ZŠ, podpora žáků ohrožených školním neúspěchem v ZŠ)

Termíny žádostí o podporu: 7. 10. 2024 – 30. 09. 2025 do 14:00:00 hodin

Žádat lze přes aplikaci IS KP21+

 

 Střední školy mohou žádat v následujících oblastech: 

  • Personální podpora ( školní asistent SŠ, školní speciální pedagog SŠ*, školní psycholog SŠ*, sociální pedagog SŠ, kariérový poradce SŠ, dvojjazyčný asistent SŠ, koordinátor spolupráce školy a zaměstnavatele SŠ)
  • Osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání SŠ (Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání SŠ)
  • Podpora vzdělávání žáků v SŠ (Inovativní vzdělávání žáků v SŠ, podpora žáků ohrožených školním neúspěchem v SŠ)

Termíny žádosti o podporu: 10. 10. 2024 – 28. 11. 2025 do 14:00:00 hodin

Žádat lze přes aplikaci IS KP21+ 

Pro přípravu žádosti využijte Konzultační linku pro šablony OP JAK, v provozu je každý pracovní den od 9 do 15 hodin.  Kontakt: e-mail: dotazyZP@msmt.gov.cz, tel. 234 814 777.

———————————————————————————————————————————————

A jaké výzvy a šablony můžete využít na jaké programy Jules a Jim?

Vypsali jsme všechny možné varianty pro každý typ školy, cílovou skupinu a téma a k nim přiřadili programy nabízené Jules a Jim. (Pokud u DVPP není uvedeno jinak, jedná se vždy o základní kurz bez nutnosti předchozího vzdělání v tématu v délce 8 vyučovacích hodin.)

 

K Výzvě č. 02_24_035 Šablony pro SŠ a VOŠ II OP JAK

CÍLOVÁ SKUPINA PRACOVNÍCI VE VZDĚLÁVÁNÍ:

(jakýkoliv pedagogický i nepedagogický pracovník školy / školského zařízení, který se ve škole / školském zařízení podílí na vzdělávání a je vůči příjemci v jakémkoliv pracovněprávním vztahu (pracovní smlouvou / DPČ / DPP) v jakékoliv výši úvazku)

Vhodné programy pro konkrétní témata

• Téma pedagogická diagnostika

– Skupinová dynamika aneb Co se děje v mé třídě

– Diagnostika třídního klimatu aneb Číst ve třídě mezi řádky (4VH, pokročilá úroveň)

• Téma komunikace se zákonnými zástupci 

– Komunikace a spolupráce s rodiči aneb Jak být s rodiči na jedné lodi

• Témata management škol, řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu

– Sebeřízení skupiny aneb Samostatná třída (4VH)

– Různé styly vedení aneb Balanc možností (4VH)

– Pravidla a práce s nimi aneb Aby nám pravidla dobře sloužila (4VH)

– Didaktické metody pro zdravé klima aneb Výuka bez poražených

– Základy zážitkové pedag. výkonu – vedení reflexe aneb Učím prožitkem

– Od sebeřízení k participaci aneb Spolupráce dělá zdravé klima (pokročilá úroveň)

– Intervence a facilitace do třídního klimatu aneb Jak uřídit náročnou diskuzi (4VH, pokročilá úroveň)

– Intervence a facilitace do třídního klimatu II aneb Jak uřídit náročnou třídu (4VH, pokročilá úroveň)

– Zavádíme třídnické hodiny a jsme na začátku

– Máme třídnické hodiny a chceme se inspirovat

– Náročné situace v třídnických hodinách

– Dovednosti třídní/ho učitelky/le aneb V třídnictví jako ryba ve vodě (lze i na 4VH)

– Základy práce s jednotlivcem s náročným chováním

– Individuální výchovný plán aneb S nadhledem tváří v tvář náročnému chování

• Témata pro ředitele škol a vedení

– Efektivní vedení a rozvoj pedagogického sboru

– Řízení změny

– Vedení porad

– Efektivní hospitace

– Řízení výkonu – vedení hodnotících pohovorů

– Základy koučování, mentoringu a mediace pro ředitele (a zástupce)

• Témata wellbeing a psychohygiena

– Wellbeing aneb Jak se opečovat

– Mindfulness aneb Jak být tady a teď

– Práce s vlastními emocemi aneb I vyučující je člověk

– Jak pracovat s LGBTQ+ tématikou ve vzdělávání

– Duševní zdraví dětí, sebevraždy a sebepoškozování

– Prvky krizové intervence v pedagogické praxi aneb Jak podpořit toho, kdo se hroutí

• Témata mediální gramotnost, prevence kyberšikany, chování na sociálních sítích, umělá inteligence

– Šikana – identifikace a prevence

– Šikana – šetření a řešení (pokročilá úroveň)

– Šikana učitele/ky (lze i na 4VH nebo na 8VH spojeno s identifikací a prevencí šikany)

– Kyberšikana

– Kyberprevence aneb (ne)bezpečí na síti a digitální wellbeing

Forma realizace šablon: Vzdělávání je možné realizovat některou z následujících forem, případně i jejich kombinací.

• akreditované i neakreditované kurzy

• vzdělávací programy

• supervize/mentoring/koučink.

 

CÍLOVÁ SKUPINA ŽÁCI, STUDENTI

(šablony zaměřené na inovativní vzdělávání dětí/žáků/studentů (výčet viz níže) lze realizovat ve zde uvedených tematických zaměřeních a aktivizujících formách.

Šablony zaměřené na inovativní vzdělávání dětí/žáků/studentů:

2.III/9 Inovativní vzdělávání žáků v SŠ

2.IV/3 Inovativní vzdělávání studentů ve VOŠ

2.VIII/2 Inovativní vzdělávání dětí, žáků a studentů v DM

Témata inovativního vzdělávání: 

  • mediální gramotnost
  • inkluze včetně primární prevence
  • vzdělávání s využitím nových technologií
  • well-being a psychohygiena

Aktivizující formy vzdělávání/výuky u šablon inovativního vzdělávání/výuky dětí/žáků/studentů:

● Projektové vzdělávání / projektová výuka

● Tandemové vzdělávání / tandemová výuka

● Vzdělávání s využitím nových technologií

● Mentoring

● Zážitková pedagogika

 

K výzvě č. 02_24_034 Šablony pro MŠ a ZŠ II 

CÍLOVÁ SKUPINA PRACOVNÍCI VE VZDĚLÁVÁNÍ:

a) pracovníci ve vzdělávání: jedná se o jakéhokoliv pedagogického i nepedagogického pracovníka školy / školského zařízení, který se ve škole / školském zařízení podílí na vzdělávání a je vůči příjemci v jakémkoliv pracovněprávním vztahu (pracovní smlouvou / DPČ / DPP) v jakékoliv výši úvazku

b) ostatní pracovníci ve vzdělávání: jedná se o pracovníky školy / školského zařízení, jejichž druh práce souvisí s chodem školy / školského zařízení (asistenti/ky, personál školní jídelny, hospodářští či techničtí pracovníci apod.), kteří se nepodílí na výuce či vzdělávání ve škole / školském zařízení.

Vhodné programy pro témata

pedagogická diagnostika

– Skupinová dynamika aneb co se děje v mé třídě

– Diagnostika třídního klimatu aneb číst ve třídě mezi řádky (4VH, pokročilá úroveň)

• individualizace vzdělávání

– Didaktické metody pro zdravé klima aneb výuka bez poražených

• formativní hodnocení

– Didaktické metody pro zdravé klima aneb výuka bez poražených

• rozvoj digitálních kompetencí

– Kyberprevence aneb (ne)bezpečí na síti a digitální wellbeing

• wellbeing a psychohygiena

– Wellbeing aneb Jak se opečovat

– Mindfulness aneb Jak být tady a teď

– Práce s vlastními emocemi aneb I vyučující je člověk

– Jak pracovat s LGBTQ+ tématikou ve vzdělávání

– Duševní zdraví dětí, sebevraždy a sebepoškozování

– Prvky krizové intervence v pedagogické praxi aneb Jak podpořit toho, kdo se hroutí

• genderová tematika v obsahu vzdělávání

– Jak pracovat s LGBTQ+ tématikou ve vzdělávání

• mediální gramotnost, prevence kyberšikany, chování na sociálních sítích, umělá inteligence

– Kyberprevence aneb (ne)bezpečí na síti a digitální wellbeing, Internetoví úžčasňáci

• komunikace se zákonnými zástupci

– Komunikace a spolupráce s rodiči aneb Jak být s rodiči na jedné lodi

• management škol, řízení organizace, leadership a řízení pedagogického procesu

– Sebeřízení skupiny aneb samostatná třída (4VH)

– Různé styly vedení aneb balanc možností (4VH)

– Pravidla a práce s nimi aneb aby nám pravidla dobře sloužila (4VH)

– Didaktické metody pro zdravé klima aneb výuka bez poražených

– Základy zážitkové pedagogiky a vedení reflexe aneb učím prožitkem

– Od sebeřízení k participaci aneb spolupráce dělá zdravé klima (pokročilá úroveň)

– Intervence a facilitace do třídního klimatu aneb jak uřídit náročnou diskuzi (4VH, pokročilá úroveň)

– Intervence a facilitace do třídního klimatu II aneb jak uřídit náročnou třídu (4VH, pokročilá úroveň)

– Zavádíme třídnické hodiny a jsme na začátku

– Máme třídnické hodiny a chceme se inspirovat

– Náročné situace v třídnických hodinách

– Dovednosti třídní/ho učitelky/le aneb v třídnictví jako ryba ve vodě (lze i na 4VH)

– Základy práce s jednotlivcem s náročným chováním

– Individuální výchovný plán aneb s nadhledem tváří v tvář náročnému chování

• dále kurzy pro ředitele škol a vedení

– Efektivní vedení a rozvoj pedagogického sboru

– Řízení změny

– Vedení porad

– Efektivní hospitace

– Řízení výkonu – vedení hodnotících pohovorů

– Základy koučování, mentoringu a mediace pro ředitele (a zástupce)

 

Forma realizace šablon: Vzdělávání je možné realizovat některou z následujících forem, případně i jejich kombinací.

• akreditované i neakreditované kurzy

• vzdělávací programy

• supervize/mentoring/koučink.

 

Šablony zaměřené na inovativní vzdělávání dětí/žáků/účastníků zájmového vzdělávání:

2.I/6 Inovativní vzdělávání dětí v MŠ

2.II/5 Inovativní vzdělávání žáků v ZŠ

2.V/2 Inovativní vzdělávání účastníků zájmového vzdělávání v ŠD/ŠK

2.VI/2 Inovativní vzdělávání účastníků zájmového vzdělávání v SVČ

2.VII/2 Inovativní vzdělávání žáků v ZUŠ

 

CÍLOVÁ SKUPINA ŽÁCI, STUDENTI

(šablony zaměřené na inovativní vzdělávání dětí/žáků/studentů (výčet viz níže) lze realizovat ve zde uvedených tematických zaměřeních a aktivizujících formách)

  • Témata inovativního vzdělávání:
  • mediální gramotnost Kyberprostor, Umíme se domluvit, Selektivní primární prevence
  • inkluze včetně primární prevence Každý jsme jiný a je to OK  – přijímání individuální odlišnosti, Šikana a kyberšikana, Poznáváme své spolužáky, Budujeme naši třídu, Učíme se spolupracovat, Adaptační a stmelovací program, Selektivní primární prevence
  • vzdělávání s využitím nových technologií
  • well-being a psychohygienaRozvoj emoční inteligence, Wellbeing – stres a práce s časem, Wellbeing – zvládám svoje trápení, Moje identita a hodnoty, Vztahy, partnerství a sexualita, Nutrice aneb bohatství na talíři, Zdravý životní styl (prevence poruch příjmu potravy), TaTrA D, Selektivní primární prevence
  • genderová tematika v obsahu vzděláváníDuha – prevence homofobie a šikany, Každý jsme jiný a je to OK  – přijímání individuální odlišnosti, Vztahy, partnerství a sexualita Selektivní primární prevence 

Aktivizující formy vzdělávání/výuky u šablon inovativního vzdělávání/výuky dětí/žáků/studentů:

● Projektové vzdělávání / projektová výuka

● Tandemové vzdělávání / tandemová výuka

● Vzdělávání s využitím nových technologií

● Mentoring – Mentoring, Intervize, Supervize, Individuální supervize (toto sice není DVPP, ale jsou to služby školám, které si mohou ze šablon zaplatit)

● Zážitková pedagogika – Základy zážitkové pedagogiky a vedení reflexe aneb učím prožitkem

 

Kurz Jak efektivně vést třídnické hodiny aneb máme třídnické hodiny a chceme se inspirovat – 22.10.

Kurz Jak efektivně vést třídnické hodiny aneb máme třídnické hodiny a chceme se inspirovat – 22.10.

Využijte na maximum každou minutu s vaší třídou!

Už vedete třídnické hodiny, ale chybí vám inspirace nebo chcete prohloubit své dovednosti? V tomto kurzu si vyzkoušíte konkrétní typy aktivit, které vám pomohou dosáhnout různých cílů.

  • Seznámíte se s ukázkami aktivit zaměřených na diagnostiku, stmelování, seznamování, práci se skupinovou dynamikou, rituály, pravidla nebo spolupráci.
  • Poznáte didaktický cyklus CMIARE Kolbův cyklus učení.
  • Vyzkoušíte si, jak vše můžete prakticky využít při plánování a vedení třídnických hodin.

Na závěr kurzu získáte knižní i online odkazy na ověřené zdroje a materiály, které vám poslouží jako nekonečný zdroj inspirace pro vaši každodenní práci.

Kurz je založen na zážitkové pedagogice a nácviku, takže si všechny aktivity sami na sobě vyzkoušíte. Důraz bude kladen na reflexi a na to, jak ji efektivně vést.

Lektorující:  Mgr. Zuzana Paseková, Mgr. Markéta Borovcová

📅Termín: 22.10. 2025  od 9:00 do 16:30 (s pauzou na oběd)

📍Místo: Jules a Jim, Krkonošská 1534/6, Praha 2 – Vinohrady

👛Cena za kurz v délce 8 vyučovacích hodin: 1700 Kč za osobu

📜 Po kurzu obdrží účastníci osvědčení o jeho absolvování.

👉 Přihlaste se a využijte na maximum každou minutu s vaší třídou! Formulář najdete zde. 👈 

Víte o našich balíčcích kurzů pro třídní vyučující? Získejte komplexní podporu v podobných tématech za lepší cenu. Více informací najdete zde.

 

☎️ V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu kurzy@julesajim.cz nebo na tel. čísle: 732 174 824

Abychom umožnili účast co největšímu počtu škol, můžeme z jedné školy přijmout maximálně tři účastníky na akci. Pokud máte zájem pracovat s tématem napříč pedagogickým sborem, napište nám. Rádi s vámi najdeme vhodné řešení!

Novinka Jules a Jim: Pomůžeme vám s financovaním DVPP

Novinka Jules a Jim: Pomůžeme vám s financovaním DVPP

Uspěli jsme v letošním grantovém řízení MŠMT s projektem zaměřeným na vzdělávání pedagogů a dospělých, a díky tomu vám teď můžeme nabídnout financování vašich vzdělávacích a rozvojových aktivit v oblasti primární prevence pro celé pedagogické sbory!

Pro koho je tato nabídka?
Zbystřete, pokud se vaše škola nachází v některé z těchto situací:
  • Nezískali jste dostatek dotací: Žádali jste o dotaci na DVPP, konzultace, mentoring nebo intervize, ale nezískali jste dostatek prostředků, nebo vůbec žádné.
  • Chcete rozšířit stávající vzdělávání: Máte sice prostředky na DVPP, ale rádi byste své pedagogy vzdělávali v dalším tématu, nebo doplnili jejich rozvoj o systematickou a dlouhodobou práci.
  • Hledáte komplexní podporu: Máte obecný zájem o komplexnější podporu vzdělávání svých pedagogů a chtěli byste si složit kompletní program z DVPP, mentoringu, konzultací a intervizí pedagogických sborů.
Co pro vás můžeme z grantu financovat?
V rámci této dotace můžeme pokrýt – s minimálními náklady z Vaší strany – následující služby:
  • 1x DVPP
  • 6 hodin mentoringu
  • 6 hodin konzultací
  • 2x intervize pedagogických sborů
Některé služby je možné realizovat jen prezenčně, některé ale i online, například mentoring a konzultace.

 

Jak postupovat a co si připravit?
Pro usnadnění celého procesu jsme pro vás připravili jednoduchý postup:
  • Pokud jste nezískali dostatečné prostředky: Jednoduše nás kontaktujte a připravte si informaci o tom, o jaký typ vzdělávání máte zájem a jaké prostředky máte k dispozici.
  • Pokud chcete navazovat na už existující vzdělávání: Dejte nám vědět, jaký typ vzdělávání už máte zafinancovaný a o které další služby byste ho chtěli rozšířit. Pokud nemáte jasnou představu, nevadí – i tak nás kontaktujte, rádi vám poradíme!
  • Pokud máte zájem o komplexní podporu škol: Kontaktujte nás s přibližnou představou, jakým směrem byste chtěli pedagogický sbor rozvíjet. Společně s našimi pracovníky pak připravíme komplexní plán vzdělávání. U tohoto programu můžeme pokrýt 70 % hodnoty objednávky; zbylých 30 % nákladů je třeba pokrýt z jiných zdrojů vaší školy.
Důležité informace a termíny
Nečekejte! Tato nabídka platí do vyčerpání prostředků v grantové žádosti.
Je důležité, aby se aktivity hrazené z projektu realizovaly nejpozději do konce tohoto roku – do 31. 12. 2025. Pokud by část aktivit přesáhla do roku 2026, rádi s vámi probereme individuální řešení a najdeme vhodné možnosti realizace.Se všemi poptávkami se můžete obracet na koordinátorku vzdělávání pedagogů Jules a Jim Zuzanu Pasekovou.

E-mail: zuzana.pasekova@julesajim.cz
Tel. číslo: 774 363 861

Věříme, že tímto projektem snížíme „přístupový práh“ škol ke komplexní podpoře v oblasti primární prevence a péče o duševní zdraví. Neváhejte a napište nám!

Digitální wellbeing – 11.9. – otevřený webinář ZDARMA – obsazeno

Digitální wellbeing – 11.9. – otevřený webinář ZDARMA – obsazeno

Termín: 11. 9. 2025 od 16:00 do 18:00

Webináře probíhají na platformě ZOOM

Připravili jsme pro Vás webinář pro rodiče a vyučující ZDARMA v rámci Týdne pro Digitální Česko.

Obsah:

V dnešní době je obtížné najít rovnováhu mezi časem stráveným online a offline, a to jak pro dospělé, tak pro děti. Jak na nás ale digitální technologie působí a jak ovlivňují naši pohodu během i po jejich užívání? A co dělat pro to, aby nám s nimi bylo lépe? Společně si vysvětlíme, co digitální wellbeing znamená, jaké jsou jeho klíčové principy a jaké strategie můžeme využít k jeho podpoře. Nabídneme vám postupy, jak rozpoznat nezdravé digitální návyky, nastavit hranice a vést děti k vědomému a smysluplnému využívání technologií. Na webináři získáte praktické tipy a inspirace na aktivity, které můžete zařadit do výuky či společného času s rodinou a které vám pomohou lépe pečovat o vlastní digitální rovnováhu a mohou podpořit děti v budování zdravých digitálních návyků.

Lektorující:  Mgr. Markéta Borovcová

Závazně přihlašovat se můžete přes odkaz ZDE.

V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu kurzy@julesajim.cz nebo na tel. čísle:  732 174 824.

    Kurz Různé styly vedení a podpora sebeřízení skupiny – 31.10.

    Kurz Různé styly vedení a podpora sebeřízení skupiny – 31.10.

    Chcete vést třídu s lehkostí a budovat autoritu, která vychází z respektu, ne ze strachu?

    V tomto kurzu Jules a Jim se dozvíte, jaké existují styly vedení a kdy je vhodné každý z nich použít. V konkrétních situacích si pak každý styl vedení také vyzkoušíte.

    • Naučíte se, jak si vybudovat a udržet autoritu s využitím různorodých stylů vedení a získané dovednosti potom společně propojíme s teorií sebeřízení skupiny.
    • Dozvíte se, jaký je rozdíl mezi pojetím Kena Blancharda a Kurta Lewina.

    Kurz se bude věnovat i autoregulaci a regulaci skupiny, tomu, jaké jsou fáze vývoje skupiny a jak se skupinou s ohledem na tyto principy pracovat.

    • Vyjasníte si, jak měnit práci s pravidly, naučíte se využívat konkrétní věty a konkrétní postupy, které vedou ke zkompetentnění skupiny.
    • Nacvičíte si jednotlivé techniky, například jak čekat, až se třída ztiší, rozbor dané situace, zavedení “mluvícího předmětu” atp.
    • Naučíte se rozdíl mezi kontrolou a pomocí, jak funguje trojúhelník závislostních vztahů a jak spolu souvisejí pojmy péče a manipulace.

    Zážitkovým rámcem kurzu je metodické následování představy “deváťáka” nebo spokojeného člověka v demokratickém zřízení. Důležitou náplní kurzu i mapování možností, jak vás podpořit v předávání zodpovědnosti žactvu a jeho uschopňování a v pojmenování překážek, které se mohou v tomto procesu objevit.

    Kurz je kombinací teorie a praktického nácviku, objeví se v něm rolová hra, natáčení videí a jejich rozbor.

    Lektorující: MgA. Matyáš Grimmich, Mgr. Markéta Borovcová

    📅Termín: 31. 10. 2025 od 9:00 do 16:30 (s pauzou na oběd)

    📍Místo: Jules a Jim, Krkonošská 1534/6, Praha 2 – Vinohrady

    👛Cena za kurz v délce 8 vyučovacích hodin: 1700 Kč za osobu.

    📜 Po kurzu obdrží účastníci osvědčení o jeho absolvování.

    👉 Přihlaste se a naučte se efektivně vést kolektiv! Formulář najdete zde. 👈 

    🎁 Tento kurz si můžete pořídit levněji, pokud si ho koupíte spolu s dalším kurzem v balíčku pro pokročilé třídní vyučující. Tento je k dispozici se slevou v balíčku s kurzy:

    Skupinová dynamika aneb co se děje v mé třídě (25.9.)

    Diagnostika třídního klimatu aneb číst ve třídě mezi řádky (11.11.)

    Intervence do třídního klimatu (4.12.)

    Balíček vám pomůže ušetřit až 1000 Kč. Více o balíčcích se dozvíte zde.

     

    ☎️ V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu kurzy@julesajim.cz nebo na tel. čísle: 732 174 824.

    Abychom umožnili účast co největšímu počtu škol, můžeme z jedné školy přijmout maximálně tři účastníky na akci. Pokud máte zájem pracovat s tématem napříč pedagogickým sborem, napište nám. Rádi s vámi najdeme vhodné řešení!